ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Photovoltaic πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση το προϊόν στέλνεται στην κατασκευάστρια εταιρία και εφόσον επιβεβαιωθεί ότι η βλάβη του καλύπτεται από τους όρους της εγγύησης του εκάστοτε κατασκευαστή επισκευάζεται ή αντικαθίσταται. Επειδή οι κατασκευάστριες εταιρίες είναι στο εξωτερικό και μπορεί να μεσολαβήσει αρκετό χρονικό διάστημα μέχρι να επιβεβαιωθεί ότι η βλάβη του προϊόντος είναι εντός εγγύησης, μπορείτε να το αντικαταστήσετε αγοράζοντας ένα καινούριο και να σας επιστραφεί το ποσό όταν επιβεβαιωθεί ότι η βλάβη είναι εντός εγγύησης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρία Photovoltaic.
Πιο συγκεκριμένα:
- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να μας φέρετε/στείλετε το προϊόν, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς.
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε το κόστος μεταφοράς του νέου προϊόντος.
- Στην περίπτωση που τελικά δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του.
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να μας καλέσετε στο 2107225440, 471 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.
Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2107225440, 471 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο helpdesk@photovoltaic.gr εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.